DIA 9 APRENENTATGE BASAT EN PROJECTES
Ahir vam iniciar la jornada amb una interessant reflexió sobre la innovació pedagògica, la diversitat i el protagonisme de l'alumne.
Un cop vam resituar-nos en el camí de la nostra formació gràcies al mapa de ruta, la Gemma Grau i el César Martín van encetar la següent etapa del nostre viatge amb l'aprenentatge basat en projectes.

Després de passar-nos la llimona i sonar com animals vam començar a rodar amb el Foli Giratori i el Carrussel Feedback per tal de poder entendre com funcionaven les fases dels projectes, compartir els nostres neguits i millorar el que havíem aportat.


Havent dinat vam tenir l'oportunitat de treballar per escoles tot desgranant projectes reals per identificar el que havíem treballat al matí. Aquesta feina continuarà avui,....
Un cop vam resituar-nos en el camí de la nostra formació gràcies al mapa de ruta, la Gemma Grau i el César Martín van encetar la següent etapa del nostre viatge amb l'aprenentatge basat en projectes.

Després de passar-nos la llimona i sonar com animals vam començar a rodar amb el Foli Giratori i el Carrussel Feedback per tal de poder entendre com funcionaven les fases dels projectes, compartir els nostres neguits i millorar el que havíem aportat.


Havent dinat vam tenir l'oportunitat de treballar per escoles tot desgranant projectes reals per identificar el que havíem treballat al matí. Aquesta feina continuarà avui,....
Núria, Meritxell i Glòria
El dibuix del vaixell està molt ben fet! I el noi que l'aguanta ho fa molt bé!
ResponElimina